6.22.2013

Weekly wants - Fifteen by Goldroom

Voici ce qui m'inspire en ce moment côté style. J'ai eu l'idée de faire une wishlist d'inspiration «Gold» en écoutant la chanson Fifteen de Goldroom. J'ai immédiatement craqué pour cette pochette dorée en plaque d'immatriculation d'inspiration Road Trip. Les lunettes keyhole or de Alexander Wang s'agencent parfaitement avec ce look. Pour les vêtements, j'ai l'envie soudaine de posséder un jacket de denim à la coupe moderne et des shorts de faux cuir matelassé comme celles de Topshop. Ce qu'il manque définitivement à ma garde-robe serait un soutien-gorge léger et coloré en dentelle ainsi que des bottillons découpés comme ceux de Jeffrey Campbell, que je tente désespérément de trouver à un prix modéré. Pour continuer dans la touche «Gold» et agrémenter le tout, je souhaite absolument me procurer une chaîne dorée à pendentif en forme de cœur et une eau de toilette douce et florale comme Daisy de Marc Jacobs.

Here's what inspire me at the moment. I had the idea to make a "Gold" wishlist while listening to the song Fifteen by Goldroom. I immediately felt in love with this golden license plate clutch plate with a Road Trip inspiration. A pair of Golden keyhole sunglasses from Alexander Wang will go perfectly with this look. For the clothing, I have a sudden envy for denim jacket with a modern cut and some faux leather quilted shorts like Topshop. What definitely lacks in my wardrobe is a light and colorful lacy bra and cut-out booties like Jeffrey Campbell's, wich I am desperately trying to find at a moderate price. To continue with the "Gold" inspiration and to enhance the whole look, I really would like to own a golden heart shaped pendant chain and a soft floral eau de toilette like Daisy by Marc Jacobs.

Weekly wants - Fifteen by Goldroom
POLYVORE SET: Maude


License plate clutch from Kate Spade, denim jacket from Monki, puffed heart neclace from Urban Outfittes, quilted PU leather shorts from Topshop, oversized keyhole sunglasses from Alexander Wang, Daisy Eau de Toilette from Marc Jacobslace soft-cup bra from La Perla, cut-out leather booties from Jeffrey Campbell.

No comments:

Post a Comment